16 Kasım 2011 Çarşamba

Gizli Bahçem

İşte dün başladığım yeni puzzleım "Gizli Bahçem"... 1000 parçalık yeni puzzleım Piatnik marka. İnternetten almıştım. Kampanyalı fiyatını görünce puzzleın, bir de bu güzel çiçeklerin renkleri beni cezbedince, yapmak çok keyifli olacak diye düşünerek aldım. Şu gri sonbahar günlerinin kasvetinde, tüm dikkatimi bu ilkbahar bahçesi tablosuna vermek modumu düzeltiyor desem yeridir...
Piatnik yeni bir marka olarak biliniyor. İlk kez yapıyorum ben de bu markanın bir puzzleını. Kutuyu açtığımda parçalar çok minik göründü gözüme. Kenarda öbek öbek yapıp sonra puzzleda yerine yerleştirdiğim bölümleri, yerlerine yerleştirmek zorluyor beni... Parçalar tam olarak geçmiyor birbirine. Dolayısıyla yapılmış öbekleri yerlerine götürürken bozulabiliyorlar. Aslında parçaların tam olarak birbirine geçmemesinin bir  avantajı var bana göre... O da yanlış koyduğum parçayı koyduğum yerden alırken, parça zarar görmemiş oluyor. Mesela Educa marka puzzlelarda parçalar tam olarak oturuyor  yerine ama,  yanlış konulmuş parçaları alırken kenarı köşesi yırtılabiliyor bazen... Özellikle de heyecanla alıyorsam yerinden :) Ama genel anlamda kaliteli tabii... Parçaların uymasa da farklı yerlere yerleştiriliyor olması zorlasa da beni, daha çok dikkatimi yoğunlaştırmama sebep olduğundan, daha hızlı bitiririm belki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder