28 Nisan 2012 Cumartesi

Hediye Olarak Puzzle Tablo

Ks Games markalı bu 1000 parçalık puzzleı (Overlook Cafe) tamamladıktan sonra hediye etmek istiyordum. Bu manzarayı da o sebeple seçmiştim. Ks Games, bir Türk markası. Bunu eksik parça problemiyle karşılaşınca öğrenmiştim.
Bu puzzleda beni zorlayan yine çiçek desenleri olmuştu. Bir de parçaları yerleştirirken sanki aralarında çok az boşluk kalıyor. Yani öbek öbek tamamlanan parçaları tutup yerine koyarken sıkıntı yaşayabilirsiniz. Yani parça kalitesine mükemmel diyemem. Fakat puzzle bittikten sonra benim 2 parçasını bulamamam sonrası firmanın desteği mükemmeldi. Sitelerinden bir form doldurdum. Bana maille dönüş yaptılar. Puzzleın fotoğrafını gönderdim. Birkaç gün sonra puzzleın aynısı fakat kesilmemiş halini kargoyla aldığımda çok şaşırmıştım.
Şimdi halamlara her gittiğimde oturup bu tabloyu izlemek büyük keyif veriyor gerçekten. Salona iç açıcı bir hava vermiş.

6 yorum:

  1. Mükemmel görünüyor, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba daha önce izlemeye almama rağmen teknik bir hatadan dolayı paylaşımlarınızı takip edemiyordum. artık sorunu çözdüm. puzzle ı ne kadar tutkuyla yaptığıjızı gördükçe size hayranlığım artıyor. daha önce puzzle yapma isteğimi yeniden hayata geçirdiğinizden söz etmiştim ancak hala başlamadım. unuttum desem daha doğru olur. yaptıklarınızı görmek bana hem zevk hem şevk veriyor. bilmiyorum ne zaman ama ilk yaptığım puzzle ın fotoğrafına göndereceğim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çok çok teşekkür ederim gerçekten... aynı şekilde ben de böyle yorumlarınızı okuyunca yeni puzzlelarımı buraya eklemek için daha çok motive oluyorum. Tembellik, başka şeylerle uğraşmak vs nedeniyle ekleyeceğim çoğu şeyi ekleyemedim buraya... blogumu ihmal ettim itiraf ediyorum.puzzle beni iyileştiriyor gerçekten, sakinleştiriyor. kaç parçalık yapacaksınız? merakla bekliyorum puzzleınızın fotoğrafını...

    YanıtlaSil
  4. çok çok güzell bende çok severim, oğlumda bayılıyor inş. biraz daha büyüsün birlikte yaparız. Sevgiler dostçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlunuz kaç yaşında bilmiyorum ama puzzle ilginizle büyümesi harika bence... herkes oğlumun nasıl puzzleımı bozmadığını, yapmama nasıl izin verdiğini sorup hayret ediyordu. başlarda yani 2-3 yaşlarında kıskanıyordu, puzzle parçalarını alıp saklıyordu, sonra onu da dahil edince olaya,benim puzzle ilgimle barıştı, dediğiniz gibi şimdi beraber yapıyoruz puzzleları :)
      benden de size sevgiler :)

      Sil