12 Nisan 2012 Perşembe

Ne Harika Bir Tablo!...

Sevgili Ayşegülüm bu puzzledan ilk sözettiğinde dilerse ben tamamlayabileceğimi söylemiştim. Çok büyük bir hevesle başlamıştı, ama onun zaman ve yer azlığında puzzleı serip kaldırmak zordu gerçekten. Benimki gibi kocaman bir masada her daim gözönünde tutması çok zor olduğundan
ertelendikçe tamamlanmayı bekleyen bir puzzle olmuştu bu 2000 parçalık Educa marka puzzle. Puzzleı (The Accolade) Ayşegül'den aldığımda esasında en zor kısımları kalmıştı. Ama zor olmasına rağmen bu puzzleı öyle büyük bir keyifle yapmıştım ki, birkaç gün içinde bitirdiğimi hatırlıyorum. Ayşegül, kraliçe ve şövalye figürünü büyük oranda tamamlamıştı . Bana kalan zemin ve gerideki insanlardı. Ama çok parçalı büyük bir puzzleda ilk kez bu kadar az zorlandım ve bu kadar büyük keyif aldım desem yeridir.

5 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle... Bir de çerçevelenmiş hali olsaydı izlemeye doyum olmazdı.

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. http://i.imgur.com/OGC6NmY.jpg

      Sil
    4. Çok güzel görünüyor gerçekten... Çerçeve içinde bambaşka :) Teşekkürler paylaştığınız için...

      Sil