25 Nisan 2012 Çarşamba

Terrace Arch II, Art Puzzle, 2000 Parça


Art Puzzle marka 2000 parçalık Terrace Arch'ı yapmak çok keyifliydi benim için... Bir an için bile bunaltmadı beni. Renklerinden mi markanın kalitesinden mi ya da her iki sebepten birden mi bilemiyorum.
Daha önce de bu markanın puzzleını yapmıştım ve tesadüfen her ikisini de hediye olarak aldım. Bu markada parça ait olduğu yere cuk diye oturuyor ve bu özelliği ve kartonunun kalitesi öyle hoşuma gidiyor ki anlatamam. Ankara'da bitirdiğim ilk puzzle ve annemlerin salonuna asılacak. Bu tablo, daha önce yine annemler için yaptığım 1000 parçalık tablonun salondaki yerini alacak.
Yukarıdaki resimde tam olarak çıkmamış ama bu tabloya çerçeveyi bitirdikten sonra, sütunların üst kısımlarından devam ettim. Çünkü parçaların kutusunu açıp parçaları incelediğimde gözüme en aşikar o kısımlar geldi. Sonra zemin parçalarını yerleştirmeye başladım. Ardından pembe çiçekli kısımları ve ayrı ayrı iki sütunun tüm parçalarını yaptıktan sonra mavi parçaları ayırıp iki sütunu denizle birleştirdim. Denizi yapmak çok keyifliydi. Esasında 2000 parçalık bu puzzleı yapmaktan gerçekten büyük keyif aldım. Yaklaşık 3 hafta içinde tamamladım. 55 yaşından sonra bu puzzlela puzzle meraklısı olduğunu keşfeden amcam da pek çok parçayı yerleştirip renkleri ayırdı benim için. Son 150-200 parça kalmışken babam ve annem de başından ayrılmak istemediler puzzleın. Çünkü puzzle yapmayı seven herkes bilir ki, sonlara yaklaştıkça hem kolaylaşır hem çok çok daha zevkli olur tamamlamak.
Güzel bir çerçeveyle çerçevelendikten sonraki halini, duvarda nasıl duracağını çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder