25 Eylül 2012 Salı

Puzzle Bitti Sonunda!...

 Aslında "sonunda bitti" dediğime bakmayın... Bitince birazcık üzüldüm nedense... Belki bugün başka bir bitiş sebebiyle çok hüzünlüyüm, onun üstüne bir de bu puzzleın bitmesi üzmüştür beni.
Son 2 parçayı sevgili oğlum koydu yerlerine. Sonra da bana dönüp "Anne çok kolaymış bu puzzle!" dedi...
Aslında hiç kolay değildi bu 1500 parçalık puzzle. Kenar parçalarından sonra, önce gökyüzünü tamamladım sonra insan figürlerini, ardından denizi, en son olarak da en koyu kısımları -gemiyi, denizin koyu renkli kısımlarını- bitirdim. Yani bu puzzleda tam anlamıyla açık renklerden koyu renklere doğru ilerledim... Açık renklerin tümü bittiğinde puzzlea bir süre ara verdim. Ara vermek durumunda kaldım aslında, elim bir türlü o koyu renkli parçalara gitmedi. Sonunda birkaç gün önce "yeteri kadar kaldın sen bu masada güzel puzzle..." dedim ve bugün tamamladım. Aslında "sıradaki gelsin" modundayım. Ama neonlu bir puzzle yapmak istiyorum, onu da araştırıp karar verme sürecim var. Bloğun takipçilerinden bir arkadaşım çok güzel puzzlelar göndermişti mail adresime... Belki onlardan birini alıp başlayabilirim... Bakalım günler neler getirecek...

2 yorum:

  1. harikasınız gerçekten, bu arada merhaba, zor bir parça bu ama bitince en keyiflilerinden , ben de yılda iki ya da üç puzzle yapmaya çalışırım muhakkak , aslında daha çok yapmak lazım ama malum çerçeveletmek oldukça meşakkatli ve ben de bitmiş durmasından hşlanmıyorum açıkçası, emeğinize sağlık ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Zordu gerçekten bu puzzle. Daha çok yapmalısınız bence de. Çerçeveletme konusu ise, yarama tuz bastınız. Dolabın üstünde çerçevelenmeyi bekleyen puzzlelar günden güne artıyor. Topluca çerçeveleteceğim herhalde...

      Sil