1 Mart 2013 Cuma

3000 Parçalık Puzzle Nihayet Artık Sahibinde!...



Bu kocaman 3000'lik puzzleın( Sienna Flower Market) fotoğrafını bile çekmek zor oldu gerçekten. Kadraja sığdıramadım bir türlü :) Educa Marka bu puzzleın, çerçevelendikten sonra duvarda harika duracağından eminim.

Yapması gerçekten çok zordu. Öncelikle en ayırıcı kısmı olan gökyüzünden başladım yapmaya. Sonra sol alt köşeden, zeminden devam ettim. En çok zorlayan kısımlar çiçekler ve duvarlar oldu. Aaa tabii bir de koyu renkleri unutmamak gerek, en son koyu renkleri yerleştirdim.

Educa markanın özelliği gereği, pek çok parça aslında ait olmadığı yere de oturabiliyor. Ama ben artık bu oyunlara gelmiyorum :) Sadece 2 parçada hata yapmışım, o da sonradan ortaya çıktı zaten. Yine en son parçayı koyma şerefini oğlum Gökdeniz'e verdim. Her zamanki gibi yere düşen parçaları bana ya gösterdi, ya da alıp verdi.

Puzzle bittikten sonra da oyuncak ödülünü almayı bildi :) Puzzleı halısıyla aldığım için, bitirdikten sonra dikkatlice sarıp, halısıyla teslim ettim. Mücella Hanım güle güle baksın bu güzel tabloya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder