25 Eylül 2013 Çarşamba

3000 Parçalık Güzel Bir Tablo Daha...


Adı "Ivan Tsarevitch on the Grey Wolf". Markası Step Puzzle ve 3000 parça. Rus Müzesi koleksiyonundanmış tablo. Bu güzel tablo, Recep Bey'in puzzleı. Yapmaya vakit bulamadığı için bana gönderdi.

Koyu renk ağırlıklı bir puzzle, bu yüzden gün ışığında daha iyi yapılıyor. Puzzlea başladığım günlerde hava bulutluydu ve belki bunun da etkisiyle çerçevesini bile yaparken çok zorlandım. Belki de ilk kez bir puzzlea başlarken bu kadar zorlandım desem hiç yanlış olmaz. Puzzleın parçaları, ne yazık ki kendi yeri dışındaki yerlere de uyuyor gibi görünen cinsten parçalar. Puzzle yapmayı sevenler çok iyi bilirler ki bu tür puzzleları yapmak biraz daha zordur. Üstelik çok parçalı ve koyu renk ağırlıklı bir puzzle. Kenar (benim çerçeve dediğim) parçalar toplamda 220 adet. Bir de üstüne benim "paçavra hastalığım" (nadiren yakalandığım grip, bu puzzlea denk geldi) eklenince çok hızlı ilerleyemedim ne yazık ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder