25 Temmuz 2015 Cumartesi

Puzzle Canavarı



İnternetten sipariş verdiğimiz puzzlelarımız bugün sabah elimize ulaştı. İçlerinden biri de oğlum için aldığım Educa marka 300 parça "Dinosours", yani Dinozorlar. Kaç gündür hevesle, çalan her zilin kargo olduğunu düşünüp heyecanlanan ve puzzleının gelmesini bekleyen oğlum, konu zaten dinozorlarla ilgili olunca kendini hiçbir şekilde alamıyor :) İlk kez bu kadar çok parçalı bir puzzleı tek başına tamamlamaya çalışıyor (bana yardım etmeye çalıştığı puzzlelar dışında). Ve ne yalan söyleyeyim oldukça da başarılı.
Karışık desenli, otlu, çiçekli, böcekli bu puzzleı, dinozorların hatrına mı bilmiyorum ama gayet iyi yapıyor. Puzzle yapmanın çocuklar için pek çok faydası olduğu söylenir hep. Buna katılıyorum. Parça- bütün ilişkisinin kurulması ve bunun günlük ve sosyal hayata yansıyan etkileri, odaklanma süresini artırması, zihinsel gelişime katkıda bulunması ve özgüvenin gelişmesi sayabileceğim faydaları arasında.

"Anne bugün bitirebilir miyim sence?" diye sorup duruyor Gökdeniz. Bitince çerçeveletip odasının duvarına asacakmış benim puzzle canavarı oğlum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder