12 Şubat 2016 Cuma

Mutluluğun Resmi (Home Sweet Home)


Tam yengem için yapacağım 1000 parçalık "Mutluluğun Resmi" puzzleına başlayacağım gün İrfan Bey'in mesajıyla 2000 parçalık Mutluluğun Resmi'nin (Home Sweet Home) kargoyla gelmesini beklemeye koyuldum. Belki çok sevilen bir tablo olduğundan bu tesadüf şaşırtıcı bir durum olarak kabul edilmeyebilir, zira ben şimdiye dek bu puzzleı 3. kez tamamlamış oldum. Ama bir kez daha kabul etmeliyim ki yapılışı keyifli olduğu kadar zor da olan bir puzzle "Mutluluğun Resmi". Özellikle kahverengi, siyah olan koyu kısımlar. Ama çerçevelendikten sonra duvarda gerçekten çok güzel duracak bir tablo. İrfan Bey'e puzzleını güle güle kullanmasını diliyorum.


5 yorum:

  1. Bi ara bende çok yapmıştım. Görünce heveslendim ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yine yapın. İçaçıcı bir puzzle seçin, çok parçalı da olmasın. Sonra ister hediye edin ister kendiniz asın :)

      Sil
  2. Yarın başlamayı düşündüğüm puzzle bu :) güzel tesadüfler bunlar, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bence de... Teşekkür ederim. Size de kolay gelsin :)

      Sil
  3. bu puzzle a acaba hangi renkte bir çerçeve olur?

    YanıtlaSil