16 Eylül 2016 Cuma

Güller, Üzüm ve Erik Tabağı; 1000 Parça, Gold Puzzle

 
Bu "Güller, Üzüm ve Erik Tabağı" isimli 1000 parçalık güzel puzzle'ı aylar önce puzzle satan bir internet sitesinden almıştım. Ama bir türlü yapmaya fırsat bulamamıştım. Benim en iyi meditasyon ve terapi yöntemim puzzle yapmak olduğundan, bir anda tüm işlerimi elimle bir kenara iterek bu puzzleın kutusunu elime almamla yapmaya başlamam bir oldu. Kutu kutu yapılmayı bekleyen diğer puzzlelar arasından bu çiçekli, meyveli puzzleı yapmaya başlamamın iki sebebi var. Birincisi renkler ve çiçeklerle çok iç açıcı  görünmesi. İkincisi ise tamamladıktan sonra çerçeveletip hediye verecek olmam.
 
 

Her zamanki gibi önce çerçeveyi oluşturan kenar parçalardan yapmaya başladım. Aşağıdan yukarı doğru ilerledim. En son renksiz düz parçaları yerlerine yerleştirip birkaç gün içinde puzzleı tamamladım.

Daha önce yaptığım çiçekli puzzlelardan biliyordum ki çiçekli kısımları yapmak özellikle çiçekler rengarenk ise çok zor ve uğraştırıcıdır. Fakat bu puzzleda sanırım renk geçişlerinin çok iç içe olmamasından dolayı çiçekli kısımlarda pek zorlanmadım. Hatta çok büyük bir keyifle yaptım. Genel olarak puzzleın tümünü yapmak çok keyifliydi. Terapi edici yönü doruklarda olan bir puzzle yapma deneyimiydi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder