9 Ocak 2021 Cumartesi

Öpücük (The Kiss), Piatnik Marka, 1000 Parça


Geçen yıl Puzzle Derneği'nin yaptığı çekilişle kazandığım bu puzzle'ı nihayet tamamladım. Gustav Klimt'in ünlü eseri olan "The Kiss", sarı ağırlıklı bir tablo olduğundan ve benim de tek sevmediğim renk sarı olduğundan puzzle'a adapte olmam zor oldu doğrusu. Araya işlerim de girince tamamlamak biraz zaman aldı. Ama buna rağmen çerçeveletip asmayı düşünüyorum çünkü evde tam bu puzzle'ı asmayı düşündüğüm yerin karşısında başka bir öpücüklü tablo var. Birbirlerini tamamlarlar diye düşündüm.

Bu puzzle'ı yapmaya her zamanki gibi kenarlarından başladım ve sonrasında kadının elbisesindeki renkli kısımları tamamladım. Sonra alttaki çiçekli yerleri ve sarı bölgeleri, en son olarak da kahverengi bölümleri yaparak puzzleı bitirdim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder