8 Kasım 2011 Salı

Marvel Marka 550 Parçalık SPIDERMAN

Spiderman'i, nam-ı diğer "Örümcek Adam"ı tanıdığımızdan beri çok seviyoruz. Daha önce de pek çok puzzleını yapmıştık beraber, ama bu en çok parçalı olanı idi... Kampanyadan aldığımız bir diğer puzzleımız Marvel'in bu puzzleı...





Kutuyu henüz açmadan, parçalarını görmeden önce sandık ki, 550 parçalık bu puzzleımızı da  3 saatte bitiririz :) Ne gaflet!...  Ben ki, elimden geçen 1500-2000 parçalık puzzleların haddi hesabı olmayan bir puzzle canavarı olarak, bu puzzle'a başlarken umutsuzluğa kapıldım.. "Yok yok, yaparız ama herhalde haftalar sürer, bunlar ne değişik parçalarmış böyle!!..." diyip durmaya başladım. Zaten ben böyle diyince Gökdeniz'in, "Anne bu puzzle zormuş gerçekten..." şeklindeki baştan pes etmesi, işin sorumluluğunu tamamen benim omuzlarıma yıktı.
Marvel'in orjinal puzzleı olan "Örümcek Adam" puzzleımızda parça şekilleri alışılmışın dışında olduğundan; puzzleı yaparken parça şekillerine göre değil, sadece renklere göre hareket edebildim. En kolay yapılabilecek kızmı yazı olan kısmıydı, oradan başlayıp, diğer işlerimin yoğunluğundan fırsat buldukça yaptım ve toplamda 3 günde bitirdim.



Parça kalitesi çok iyi gerçekten, renkler çok canlı, çok parlak... Yapıştırdıktan sonra çok çok daha güzel oldu. Şimdi odamızda nereye assak ona karar vereceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder