8 Kasım 2011 Salı

Ravensburger Marka Puzzleımız

Kampanyadan aldığımız puzzlelarımızı yapmaya oğlumun puzzleından başladık...

200 parçalık bu Ravensburger puzzle, hangi hayvan türlerinin dünyanın hangi bölgesinde yaşadığını dünya haritası üzerinde gösteren, çocuklar için aynı zamanda yararlı, kalıcı bir kaynak. Bittiğinde oğlumun odasına asacağız. Hem hayvanlarla, hem de diğer ülkelerle ilgilendiğinden vazgeçemeyeceği harika tablosu olacak...

Aslında 8 yaş üstü çocuklar için olan bu puzzleı oğlumun tek başına yapması neredeyse imkansız olduğundan en azından kenar çerçeveyi ben oluşturmak istedim. Ama o süreçte bile, ağladı benim küçük bebeğim "ben hiçbir parçayı koyamadım, hepsini sen koyuyorsun..." diye...
Markanın parça kalitesi çok iyi gerçekten. Çok keyifli bir şekilde birkaç saat içinde bitirdik. Hemen puzzle yapıştırıcısıyla yapıştırdık ve kuruması için beklemeye koyulduk.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder