29 Kasım 2011 Salı

Puzzleın Yapıştırılması



Resimdeki 1000 parçaık puzzleımı öyle büyük bir keyifle, o kadar kısa zamanda bitirmiştim ki, düşündükçe keşke diyorum her puzzleım böyle olsa... Bu puzzleı bitirince hediye etme amacıyla satın almıştım. Canım doktoruma, umarım beğenir diyerek yapmıştım.
Yaparken cidden çok büyük keyif alarak yaptım. Yapıştırırken de Polisan'ın puzzle yapıştırıcısını kullandım. Ucu süngerli oluyor ve yapıştırdıktan sonra puzzle çok daha parlak ve canlı görünüyor. Yaptığım puzzleı bitirir bitirmez ilk işim yapıştırıcıyı alıp, üstüne dikkatle ve büyük bir keyifle  sürmek oluyor. Sürdükten sonra 1-2 saat bekliyorum kuruması için... Sonra bir kat daha sürüyorum yapıştırıcıyı.  Çerçevelenmeyi beklemeye başlıyor...  Son halini alınca da hediye paketi yapıp son sahibine ulaştıracağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder