26 Aralık 2011 Pazartesi

Bu 1000 Parçalık Puzzle Bugün Biter Mi?


Adı "Masumiyet Şelalesi". Anatolian Marka ve 1000 parça. Sevgili Ayşegülcüğüm 3 gün önce, "Getirsem sen tamamlar mısın?" dedi. Ben puzzle yapmaya ve de Ayşegül'e nasıl hayır diyebilirim, aklımın ve de kalbimin kenarından bile geçemez :)  
Masaya yatırdığımız ve operasyona Ayşegül'ün kaldığı yerden dün başladığım bu güzel tabloda ne yazık ki resimde de görüleceği üzere eksik parçalar ve -Ayşegül kızmasın- yanlış yerleştirilmiş öbekler vardı. Ayrıca hem sevgili kızkardeşim ve hem de canım arkadaşım olan kendisi, bir puzzle aşığı olarak, çerçeveyi (puzzleın kenarını) oluşturmadan ortasını yapmış... Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır işte :) Ama benim için bu noktadan sonrasını yapmak  çoook keyifli görünüyor... Ben de ilk gökyüzünün önce kenar parçalarını tamamladım, oradan içe doğru ilerledim. Acaba bugün biter mi? Daha önce de bu markanın bir puzzleını yapmıştım, çok da kısa sürede, zevkle yapmıştım. Ama sanırım bu tablonun özelliği gereği parçalar farklı farklı yerlere uyabiliyor, bu da işi zorlaştırıyor, çok daha dikkatli yerleştirmek gerekiyor. Parça kalitesi çok iyi, farklı şekilde parçalar da var bu markada. Ama bittiğinde sımsıcak, huzur veren bir tablo olacağı kesin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder