17 Aralık 2011 Cumartesi

Piatnik Marka 1000 Parça, Kaçırılış


Bir güzel maceram daha son bulmuş oldu. Yapması gerçekten çok keyifliydi.Bir ara zorlandım. O da ten renklerinden kaynaklandı. Yine de hem tema olarak, hem renklerin canlılığı, hem de hareketi anlatıyor olması sebebiyle çok sevdim bu puzzleımı.


Bitirir bitirmez üstünden puzzle yapıştırıcısıyla yapıştırdım. Bir-iki saat kuruduktan sonra bir kat daha yapıştırdım. Daha sonra ters çevirip arkasından koli bandıyla da yapıştırırak, dağılmasına karşı ciddi önlemlerimi almış oldum ve diğer puzzlelarımın yanına çerçevelenmek üzere kaldırdım. Sponsor bir çerçeveci  bulmalıyım sanırım, bunca puzzleın çerçevelenmesi epey maliyetli olacak çünkü :) ... Çerçevelendikten sonra salonuma ya da oturma odama asabilirim. Çok yakışacağına eminim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder