30 Aralık 2011 Cuma

Educa Marka, 1000 Parça, Kasımpaşa'dan İstanbul

      İşte dün akşam sevgili Selma'nın kargoyla gönderdiği ve benim heyecanla kutuyu açtığım ve açtıktan yarım saat sonra başladığım yeni puzzle, "Kasımpaşa'dan İstanbul". Tablo harika... Çok sevdiğim bir tarz... Educa'nın tartışılmaz kalitesini ise daha parçalara dokunur dokunmaz hatırlıyorum. İlk yaptığım puzzleım "Ulyses and The Sirens" de Educa marka 2000 parça bir puzzledı. Kaderim midir nedir yaptığım Educa puzzlelar zor oluyor.
Aynı renk tonundan gökler, denizler... :) Ama artık daha deneyimli olduğum için elimden kurtulamaz bu güzel tablo.
     Her zamanki gibi önce bir kenarı düz çerçeveyi oluşturan parçalarını ayırarak yerleştirdim. Çok dikkatle 2-3 kez aramama rağmen sağ üst köşedeki bir kenar parçasının kutuda olmadığını gördüm. Selma, bu yazımı okursan öncelikle evine bakarsın, yoksa Educa'ya mail atarız, parça desteği var çünkü. Çerçeveyi tamamlayınca da sol alt köşedeki kırmızı bölgeyi yapmak istedim çok ayırdedici olduğu için... Sonra da denize doğru açıldım :) Bitince harika bir tablo olacak, şimdiden belli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder