3 Ocak 2012 Salı

İşte Bitti!...

"Kasımpaşa'dan İstanbul"u bitirdim. Başka birisinin puzzleı olunca, başına hiçbir şey gelmeden bir an önce yapıp bitiriyim kaygısıyla 3 günde bitirdim.Belki en hızlı bitirdiğim puzzle olmuştur. Zor olmasına rağmen keyifle ve hızlıca yapıverdim.
En çok gökyüzü uğraştırdı. Bu puzzleda ilk olarak sol  alt köşedeki kırmızı bölümü yapıp, sonra denizi ve belirgin olan kuşları yerleştirdim, kayıklar da bitince, gökyüzünün bulutsuz kısmına geçiş yaptım. Gökyüzünün tamamını deneme yanılma yoluyla yaptım. Çünkü renk tonları çok benzer. Zaten baktıkça, inceledikçe bir noktadan sonra tıkır tıkır koyuyorsunuz parçaları. Bir de her bir markanın parça yapısına göre dizilişi oluyor. Educa'da da klasik şekilde uzun parçalar dikine, kısa parçalar yatay olarak yerleştiriliyor. Bunu bilmek de tabii ki hızıma hız katıyor :)
Bitirir bitirmez, aciliyetimiz olduğundan, Educa'ya yazıp parça desteği almayı beklemek yerine, eksik parçanın yerine sevgili eşimin katkılarıyla güzel bir parça yarattık... Bilmeyen bir kişi bu fotoğrafa baktığında  hangi parçanın eksik parça olduğunu  hayatta anlayamaz :) Sonrasında üstünden Polisan puzzle yapıştırıcısyla yapıştırdım ve kurumaya bıraktım. Bugün ise özenle paketleyip sevgili Selma'ya gönderilmek üzere kargoya verdim. Dilerim eline en son ulaşacak olan bu hediyenin sahibi tabloyu çok beğenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder