10 Aralık 2012 Pazartesi

Beni Ters Köşe Yapan Puzzle

Sevgili arkadaşımın gönderdiği bu puzzlea başlamam kolay oldu. Çünkü çerçevesi ve göze çarpan renklerinin bir kısmı birleştirilmiş ve genel anlamda kurgusu hazır bir puzzledı benim için... Zaten
ilk kez 2000 parçalık bir puzzleın 4/3'ünü 3 günde tamamlamıştım. Renkleri çok canlı ve ister istemez sizi içine çekiyor. Puzzle parçalarına ilk baktığımda "hımm çok kaliteli..." demiştim. Fakat aynı parçanın pek çok yere uyabildiğini gördüğümde "eyvah işimiz çok zor!!..." dedim. Renk tonları farklı olduğunda işimiz daha kolay fakat o yeşil çizgili kısımlar ve kahverenginin ağırlıklı olduğu yerler beni çok zorladı. Dediğim gibi puzzle 3 günde bitti aslında, koyu renkli üst kısımlar hariç :) Gold Puzzle kaliteli, güzel ürünler üretiyor olabilir ama bir parça ait olmadığı yere de yerleşebiliyorsa, bu durum bir puzzlesever için işi çok zorlayıcı kılabiliyor... Çünkü ekstra dikkat gerektiriyor. Parçayı koyarken renk tonu birebir uyuyor mu ona da maksimum özeni göstermek zorunda kalıyorsunuz.
Bu puzzle bugün bitecek ve Mona Lisa'ya kavuşacağım bu akşam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder