11 Aralık 2012 Salı

Her Bitişin Ardından Yepyeni Bir Başlangıç...

"Silah Taciri" bitti sonunda... Ama beni de bitiriyordu neredeyse... Koyu renkli kısımlar çok zorladı beni. Dün akşam bitirmeyi umuyordum, ama gün ışığı işimi daha da kolaylaştırır diye düşündüm. Şansımdan bugün İstanbul'da günlük güneşlik bir hava vardı ve ben tül perdeyi de açarak, tüm dikkatimi vererek tamamladım sonunda. Renkli kısımları yapmak nispeten daha kolaydı, çünkü önceden de yazdığım gibi parçalar farklı yerlere de uyuyor gibi göründüğünden renk tonları çok önemli. Bu Gold marka puzzleın parçaları çok kaliteli, kendiliğinden parlak görünümlü. Fakat koyu renkli tavan ve sütunun üst kısımları çok zorladı beni. O yüzden bitişi ve son parçayı koymak çok çok daha büyük bir keyif verdi. Puzzle halıyla gelmişti ve bitirip fotoğrafladıktan sonra halıyı dikkatle sardım. Sevgili sahibi ne zaman isterse, o zaman kargoya vereceğim.



"Mona Lisa" ya başlamış bulunuyorum bu akşam itibariyle. Silah Taciri'nin bitmek bilmeyen tavanı yüzünden bu puzzlea gecikmiş olarak başladım. "Mona Lisa" puzzleının sahibinin anlayışı ve bana güveni için teşekkürü borç bilirim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder