3 Temmuz 2013 Çarşamba

Osmanlı Arması Yola Çıkmaya Hazır!...


Art Puzzle marka, 1000 parçalık "Osmanlı Arması" isimli puzzleı tamamladım. Marka hakkında daha önce de yazmışımdır mutlaka... Kaliteli, parçalar tam yerlerine uygun. Üstelik bu puzzleın sarı ve tonlarındaki tüm parçalar altın yaldızlı. Fotoğrafı çok iyi çekemedim, fakat  uygun bir çerçeveyle, mat camla çerçevelendiğinde duvarda harika görüneceğinden eminim.




Gelelim yapılışına... Önce de yazdığım gibi ortadan kenarlara doğru ilerleyen bir puzzle oldu. Bayraklar en çok göze çarpan kısım olduğu için oradan başladım. Sonra çember gibi olan kısmın parçaları bariz şekilde ayrıştığından, önce o parçaları ayırdım, sonra kenarda birleştirince de, yerine taşıdım. Şans eseri, çemberi çevirmeme gerek kalmaksızın doğru yerine yerleştirmiştim. Şans diyorum çünkü renk tonlarında hiçbir ayırıcı işaret yok. Esasında hiç kolay bir puzzle değildi. Özellikle de dört köşede 4 tane olan desen ve çemberin içindeki aynı tondaki desenler en çok uğraştığım yerler oldu. En sona kalan yeşil tek tip parçaları deneme yanılma yoluyla yerleştirdim ve kare şeklinde yaptığım ilk puzzleı da tamamlamış oldum. Paketlenip yola çıkmaya hazır, sahibi güle güle kullansın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder