9 Temmuz 2013 Salı

Yeniden "Mutluluğun Resmi"

















İlk kez, tamamladığım bir puzzle'ı, aynı marka, aynı parça sayısıyla ikinci kez yapmaya başladım. Volkan Bey, puzzleı kargoya verdikten sonra, aklımda mukavva almak vardı. Ama puzzle gelsin, ondan sonra alırım diye düşündüm sonra, hep öyle yaparım zaten. Meğerse mukavva bulmanın sorun olabileceği, içime doğmuş :) Hiç bu kadar mukavva arayıp bulamadığımı hatırlamıyorum. Tam anlamıyla ilklerin puzzleı oldu benim için "Mutluluğun Resmi".  Sonunda dördüncü kırtasiyede uygun ölçüde mukavvayı buldum da başladım puzzlea ikinci kez...

Yine aynı yerden başlayıp aynı şekilde mi ilerlerim diye merak ediyordum. Evet, yine tavuk ve pencere ilk tamamladıklarım oldu. Fakat bu kez çok daha hızlı ilerliyorum. Anatolian marka, 2000 parçalık bu puzzle bakalım ne zaman bitecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder