23 Mart 2015 Pazartesi

Kız Kulesi'nde Gökyüzü






















Deniz Hanım e-mailinde Educa'nın 1000 parçalık "Kız Kulesi" puzzleını yaptığını ama gökyüzünde takıldığını yazdığında ona hak verircesine gülümsedim. Çünkü bu tamamladığım 3. neonlu "Kız Kulesi" ve gökyüzü kısmı gerçekten zor.

Deniz Hanım puzzleını, puzzle halısının üstünde yaptığı için  puzzleı halıya sarıp, puzzle kutusunun üstündeki resmi de halının içine koyarak bana kargoyla gönderdi. Gökyüzü olmayan Kız Kulesi puzzleı o haliyle bile çok güzeldi :) Ama çerçevelenip duvara asıldığında, seyrine doyum olmayan bir görsel ziyafet halini alacağından hiç şüphem yok.

Bu puzzleı 3. yapışımda anladım ki, sıfırdan başlayarak yapmak, yarım halini tamamlamaktan çok daha hızlı ve kolay oluyor. Sebebi de bana göre, gözlerin renklere ve renk geçişlerine çoktan alışmış olması. Yine de bu güzel manzaralı puzzleın bir bütün halini almasında pay sahibi olmak, harika bir duygu!

2 yorum:

  1. Harika görünüyor. Benim de gökyüzü kısmından dolayı bitiremediğim Kız Kulesi puzzlım var. Bitmiş halini görünce çok imrendim doğrusu :) Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Gerçekten çok güzel görünüyor, kendim için de yapasım var aslında :)

    YanıtlaSil