11 Mart 2015 Çarşamba

Teras Cafe 2, 1000 Parça


Çook uzun bir aradan sonra, yoğun işlerim yüzünden ihmal ettiğim sevgili puzzlelarıma 1000 parçalık bir puzzlela yeniden döndüm. O kadar özlemişim ki böyle bir puzzleı yapmayı, bitirince üzüldüm doğrusu. "Teras Cafe 2" isimli Anatolian marka 1000 parçalık bu puzzleın bir benzerini hediye olarak daha önce yapmıştım. Bu puzzle da sevgili kuzenim Derya'nın vakitsizlikten tamamlayamadığı ve benim görür görmez " Ben tamamlayıp gönderirim sana istersen!" diye heyecanla kutusuna sarıldığım, yapması gerçekten çok keyifli olan bir puzzle.
 
 




Tabii artık oğlum da bana puzzle yaparken yardım etmeye başladığı için bu puzzleda da güçlerimizi birleştirdik :) Her zamanki gibi önce mukavvamızı edindik. Sonra puzzleın kenar parçalarını mukavvanın üstüne ayırdık ve çerçeveyi yaparak işe başladık. Ben  1000, 1500 parçalık böyle küçük boyutlu
puzzlelarda, genellikle renkleri ayırmadan hemen parçaları yerleştiriyorum. Kutuya boşalttığım parçalar arasından gözüme çarpan en belirgin renk ve desendekileri alıp puzzleda yerleştirmeye başlıyorum. Ancak bu kez Gökdeniz'le yaptığımız için ve Gökdeniz her şeyi kuralına, kitabına uygun yapmak istediği için parçaları renklerine göre ayırdık. Ve ondan sonra yerlerine yerleştirdik. Kenar kısımlarına da yakın olduğu için gökyüzünden başladık. Yavaş yavaş ortaya doğru ilerleyip bu güzel puzzleı tamamladık. Çerçevelendikten sonra Derya'nın evini süslemeye hazır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder