6 Mart 2020 Cuma

Liman (Seaport with the Embarkation of St. Ursula), 3000 Parça, Anatolian Marka


Claude Lorrain'in Liman (orijinal adı Seaport with the Embarkation of St. Ursula) adlı tablosunun 3000 parçalık Anatolian marka puzzleını tamamladım. Parça sayısının çokluğundan kaynaklanan bir zorluğu vardı. Ama genel olarak yapması gerçekten çok keyifliydi.

Önce sağ üst kısımdan başladım. Çünkü o kısmın parçaları daha belirgin geldi gözüme. Sonra da puzzleın sağ tarafına devam ettim. En son gökyüzünü tamamladım.

Normalde 1000 ya da 1500 parçalık puzzlelar yaparken parçaları renklerine göre ayırmaya gerek görmeden doğrudan kutunun içinden seçerek yapıyordum. Ama parça sayısı 3000 olunca, parçaların arasında kaybolmamak için ayırmak şarttı.

Kenar parçalarını ayırıp yerleştirdikten sonraki ilk işim, gökyüzüne ait mavi parçaları ayırmak oldu. Puzzle tepsileri yetmedi, eski puzzle kutusu kullandım bunun için.

Puzzlela uğraşırken bir bakmışım dilime eski ama çok güzel bir şarkı takılmış:
"Bakakalırım giden geminin ardından
Atamam kendimi denize dünya güzel..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder