5 Mayıs 2020 Salı

Marilyn Monroe, 1500 Parça, Anatolian

Bu puzzleı sevdiğim bir akrabam "Aldık ama açıp yapmaya fırsatımız olmadı, sen yapar mısın?" diyerek getirmişti bana. Ben bir puzzlea hayır diyebilir miyim? Tabii ki diyemem. İşlerim hafifleyince, sıradaki bu puzzleımın kutusunu açıp başladım hemen.



İlk bakışta basit gibi gibi görünüyor ama hiç göründüğü gibi değil. Evet kolay değildi ama benim gözümde tam anlamıyla bir puzzledı. Bulmaca çözer gibi tek tek çözdüğüm yapması gerçekten çok keyifli bir puzzledı. Parçaları grup grup birleştirerek bütüne ulaştım. Her zamanki gibi en çok göze çarpan kısımları birleştirerek başlayıp alttan üste doğru devam ettim.

Yazılı ve renkli kısımları tamamladıktan sonra en son beyaz ve pembe olan nispeten  boş kısımları yaptım. Sırada çerçeveletip duvara asmak var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder