8 Mayıs 2020 Cuma

Evening Tour in Paris, Zoe Puzzle, 1000 Parça

"Evening Tour in Paris" (Paris'te Akşam Gezintisi) Zoe marka 1000 parçalık bir puzzle. Aylar önce görüp almıştım, renklerin canlılığı ve Paris manzarası hoşuma gitmişti. Şimdi bu puzzleı yaparken ise evlere kapalı olduğumuz bu salgın günlerinde tam orada olmayı istedim. Gerçi tabloya bakılırsa dışarıda kimseler görünmediği için Corona günleri resmedilmiş gibi sanki :)

Kolay bir puzzledı benim için, 1 günde tamamladım. Bu markayı da ilk kez denemiş oldum. Karton kalitesini çok beğendim. Parçaların dizilimi biraz farklıydı sanki. Esas ilginç olan şuydu ki, parçaların arasında bir tane fazladan parça vardı. Şimdiye kadar farklı markalardan pek çok puzzle bitirdim, eksik parçayla karşılaştığım oldu, parçayı benim kaybettiğim oldu ama ilk kez kutudan aynı parçadan 2 tane çıktı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder